maandag 31 augustus 2015

de CAL 2015

Mijn eerste berichtje gaat meteen over iets wat ik pas afgemaakt heb. En wie kent hem nu inmiddels niet de CAL 2015. iedere week een randje voor om je deken. ik had nog nooit een deken gehaakt dus kocht goedkoop garen bij de action. In heb begin haakte ik trouw maar door drukte met stage en school heeft hij een paar maanden stil gelegen. ik heb niet het volledige patroon gehaakt. Door de vorm eerder gestopt. Niet echt over nagedacht maar vierkant is toch niet zo makkelijk. ik heb genoten van de vele nieuwe steken die ik geleerd heb. hier het resultaat:

de gehele deken 120x120

zo zie je de mooie details