![]() |
| dit gedeelte moest ik nog doen |
![]() |
| zo pakte ik hem uit de kast |
![]() | ||
| hij is AF! |
![]() |
| aan de slag |
ik heb nog geen idee wat ik er verder mee ga doen maar ik heb hem afgemaakt. zo heb ik nog een project wat in de kast lag af gemaakt. het was alleen nog 1 naad dicht maken dus het was niet zo veel werk
![]() |
| zo lag hij in de kast |
![]() |
| even dicht maken |
![]() |
| en klaar |
nou heb ik afgelopen dagen veel tijd gehad dus nog een oud project uit de kast gehaald. een gehaakt vest voor de winter. tegelijk met de cal mee begonnen dus hij ligt al vanaf januari. nu weer opgepakt hier een update.
![]() |
| dit is het voorbeeld |
![]() |
| de cirkel is af |
![]() | ||
| begonnen aan de mouw |
tot de volgende keer!
groetjes Imme










Ik zie dat je pas begonnen bent met je blog, welkom in blogland! En meteen van die leuke projecten. Ik ben ook niet zo van dat voorbedrukte maar deze is toch wel schattig! Je kussen is leuk, wat een leuke kleurtjes ook. Het jasje gaat vast prachtig worden.
BeantwoordenVerwijderenbedankt voor je bezoekje! ik ben het bloggen nog even aan het uitzoeken. jij bent ook mooie dingen aan het maken.
VerwijderenMooi borduurwerk!
BeantwoordenVerwijderen