donderdag 3 september 2015

van UFO's naar WIP

de titel zegt het al. Nu mijn cal af is heb ik oude projecten weer opgepakt. als eerste een borduurwerk. ik ben eigenlijk niet van het voorbedrukt borduren maar deze ooit in een opwelling gekocht en te zonde vinden om hem niet af te maken.


dit gedeelte moest ik nog doen

zo pakte ik hem uit de kast

hij is AF!























aan de slag






















ik heb nog geen idee wat ik er verder mee ga doen maar ik heb hem afgemaakt. zo heb ik nog een project wat in de kast lag af gemaakt. het was alleen nog 1 naad dicht maken dus het was niet zo veel werk

zo lag hij in de kast
even dicht maken















en klaar





nou heb ik afgelopen dagen veel tijd gehad dus nog een oud project uit de kast gehaald. een gehaakt vest voor de winter. tegelijk met de cal mee begonnen dus hij ligt al vanaf januari. nu weer opgepakt hier een update.

dit is het voorbeeld
de cirkel is af


begonnen aan de mouw


tot de volgende keer!

groetjes Imme




3 opmerkingen:

  1. Ik zie dat je pas begonnen bent met je blog, welkom in blogland! En meteen van die leuke projecten. Ik ben ook niet zo van dat voorbedrukte maar deze is toch wel schattig! Je kussen is leuk, wat een leuke kleurtjes ook. Het jasje gaat vast prachtig worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je bezoekje! ik ben het bloggen nog even aan het uitzoeken. jij bent ook mooie dingen aan het maken.

      Verwijderen